NYHED: Se et Virksomhedsresumé i Virksomhedsprofilen

GOJUNINY.001.jpeg

Denne måned lancerer vi en opdatering til Virksomhedsprofilen, så du nu kan se et Virksomhedsresumé af dine kunder.

Med den nye opdatering kan du med blot et enkelt klik se et Virksomhedsresumé. Du vil se en ny side i din Virksomhedsprofil, som fokuserer på kundens værdier, markeder eller kundesegmenter, og kunde referencer.

For at finde Virksomhedsresuméet, gå da til “mine kunder” på VækstHjulet Online of vælg en kunde. Under “kontakt” kig efter en download knap i det øverste højre hjørne. Derefter vælger du, om du vil have en fuld Virksomhedsprofil eller blot Virksomhedsresuméet.

Virksomhedsresuméet giver dig og din kunde et visuelt overblik over hvordan virksomheden klarer sig - den viser endda konkurrenter og markedsaktører.

Virksomhedsresuméet viser de fremskridt din kunde har lavet, og fokuserer på de vigtigste aspekter i virksomheden. Du kan læse mere om historien, missionen, produkter/service, teammedlemmer og meget mere!

Virksomhedsprofilen giver dig et hurtigt og præcist 360° perspektiv over din kunde - hvilket hjælper både dig som rådgiver men især din kunde.


Download virksomhedsresumé
— få hurtigt overblik over din kunde

GOreleaseDanskJuni.002.jpeg



NYHED: Send e-mails direkte fra VækstHjulet Online

smartmockups_jw7x323v.jpeg

I denne måned lancerer vi en ny funktion på VækstHjulet Online, som giver mulighed for hurtigt at sende e-mails til kunder direkte fra programmet.

Det er super nemt! Vælg en af dine kunder fra kundelisten på VækstHjulet Online og klik på det nye e-mail ikon. Du kan nu sende din e-mail til en eller flere teammedlemmer fra din kundes virksomhed. Du kan også tilføje Cc eller Bcc - for eksempel en kollega eller et CRM-integrationssystem.

For at gøre det nemmere for dig, har vi lavet e-mail skabeloner som gør det nemt at hilse på nye kunder, invitere dem til en workshop, bekræfte et møde eller følge op på det arbejde I har lavet sammen.

Dette er blot den første udgivelse af den nye funktion. Inden længe vil du også have mulighed for at redigere og gemme dine egne personlige e-mail skabeloner, for hvert enkelt skridt i arbejdsprocessen med kunder.


Spar tid med skabeloner
—En ny og hurtig måde at holde kontakten med kunder!

Master GO releases 2018-19.001.jpeg

NYHED: Statistik over dine kunder - al information samlet i én PDF

Master GO releases 2018-19-2APRILa.001.jpeg

I dag lancerer vi en ny opdatering til vores “Statistik” menu, så du nu kan printe en visuel PDF rapport med alle statistikker over dine kunder.

I menuen “Statistik” kan du se alle statistikkerne for dine kunders:

  • Demografi

  • Økonomi

  • Beslutninger og tiltag

  • Ambitioner og fremskridt

  • Kundeaktiviteter

Tidligere skulle du udskrive én side af gangen, men nu kan du downloade en komplet rapport med blot et enkelt klik.

Som rådgiver kan du nu samle en PDF-rapport med alle statistikkerne og uploade det til det CRM-integrationssystem du bruger til rapportering. Dette er en god visuel måde at vise effekten af dit arbejde.

Dine kunder kan se statistikker over deres virksomhed og deres arbejde på VækstHjulet Online, og bruge PDF-rapporten til at vise deres fremskridt til investorer, nye samarbejdspartnere, kunder eller banken.

Hvis du er leder kan du se statistikker for hele din organisation eller netværk. Dette er en hurtig måde at få overblik over hvad rådgivere og kunder arbejder med. Du kan gennemgå tallene med dit team, eller bruge det som en ugentlig eller månedlig vurdering af dine kunders fremskridt.


Print alle statistikker som en visuel PDF-rapport
—klar til at blive delt med stakeholders eller blive brugt til rapportering

Du kan downloade alle statistikkerne og rapporterne som en visuel PDF og uploade det til det CRM-integrationssystem som du bruger til rapportering.

Master GO releases 2018-19-2APRIL.003.jpeg

NYHED: Nu kan du oprette visuelle teammedlemsprofiler.

Master GO releases 2018-19.002.jpeg

I denne måned lancerer vi en opdatering, til siden med teammedlemmer, hvilket giver dig mulighed for at oprette visuelle teammedlemsprofiler til alle medarbejdere og rådgivere for dine kundevirksomheder.

De nye teammedlemsprofiler hjælper virksomhedsejere med et hurtigt overblik over kundens virksomhedsledelse, medarbejdere og bestyrelsesmedlemmer.

For hvert teammedlem kan du nu tilføje oplysninger, som kontaktoplysninger, uddannelse, biografi samt hvilken rolle den enkelte teammedlem har i virksomheden. Du kan også tilføje afsnit, der beskriver teammedlemmernes jobansvar og faglige færdigheder eller demografi, som kan bruges til rapportering.

Teammedlemsprofilerne understøtter de samtaler, du allerede har med dine kunder. Ved at gøre dine noter til et cloud-baseret værktøj, er det meget lettere for dine kunder at præsentere deres teammedlemmer for interessenter - eller at vise, at de har de nødvendige færdigheder der skal til, for at virksomheden kan vokse.

Alle de nye teammedlemsprofiler kan udskrives som en visuel PDF-rapport - Klar til at blive delt med interessenter eller bruges til rapportering.

VækstHjulet Online kan du:

  • Oprette kundeprofiler for hvert teammedlem i virksomheden

  • Tilføj kontaktoplysninger, ansvar, faglige færdigheder og demografi

  • Udskriv profilen som en visuel PDF-rapport


Opret en teammedlemsprofil kun med tre trin

Skærmbillede 2019-04-01 kl. 11.26.06.png

#1 Tilføj grundlæggende oplysninger til hvert teammedlem
Tilføj oplysninger som kontaktoplysninger, uddannelse, faglighed, biografi samt rolle i virksomheden.



#2 Tilføj kompetence og ansvar
Skriv dine medarbejderes jobansvar og faglige færdigheder.



#3 Tilføj kundedemografi
Tilføj kundedemografi, som du kan bruge som en rapport.


Udskriv profilen som en visuel PDF-rapport
-klar til at blive delt med interessenter eller den kan bruges som en rapport

Skærmbillede 2019-04-01 kl. 15.37.56.png

NYHED: Se dine kunders markedspotientiale med et visuelt diagram

Markedsandel illustreret med visuelt diagram

Vi har en ny og interessant tilføjelse til Markeder i Virksomhedsprofilen

Med denne måneds release kan man nu se et visuelt diagram, der viser markedspotentialet for dine virksomhedskunder.

Det eneste du skal gøre er at tilføje de estimerede tal for markedsstørrelsen, markedspotentialet og det aktuelle marked i kundens Virksomhedsprofil på VækstHjulet Online. Diagrammet bliver automatisk en del af PDF versionen i dine kunders Virksomhedsprofil.

Du kan med det visuelle diagram for markedsandel og -potientiale:

  • Lettere motivere dine kunder til udfylde informationen om markederne for at få vist diagrammet.

  • Levere bedre dokumentation til bankfolk og långivere.

  • Starte en samtale om hvad markedspotentiale ér, og hvordan man kan nå det.


Detaljerne:

Et bedre visuelt overblik over dine virksomhedskunders markedspotentiale  

Screen Shot 2018-06-05 at 2.35.49 PM.png
 

#1 Se dine virksomhedskunders markedspotientiale.

Udfyld informationen om virksomhedens markedsstørrelse, markedspotentiale og nuværende marked for at få et visuelt diagram, der afspejler tallene over dine  virksomhedskunders  markedspotentiale.

 

#2 Vælg at se et diagram over virksomhedskunders indtægter og kunder

For hvert marked kan du også vælge at vise dine virksomhedskunders indtægter eller antallet af kunder. I nogle tilfælde er det lettere at estimere antallet af kunder, hvis hverken du eller dine virksomhedskunder kender markedsværdien.

 

#3 Til at vise frem i en flot præsentation

Diagrammet vil også indgå i Virksomhedsprofilen, som du kan udskrive og vise til rådgivere, nye partnere, investorer, bankfolk og meget mere.

NYHED: Tilføj partnere til Virksomhedsprofilen

DK forside.001.jpeg

Ny side i Virksomhedsprofilen 

Tilføj 'Partnere’

Vi arbejder fortsat på at forbedre Virksomhedsprofilen, og nyheden i denne måned omhandler dine kundevirksomheders forskellige partnere. 

Med menuen ‘Partner’ kan Virksomhedsprofilen nu specificeres yderligere ved at liste de forskellige partnere - først i overordnede kategorier og herefter mere detaljeret i typer. 

Kategorierne og partnertyperne er til for at inspirere kundevirksomhederne til at liste alle de vigtigste partnere. 

De fire partnerkategorier er:

  • Serviceudbyder

  • Leverandør

  • Distributør

  • Teknisk leverandør


I detaljer:
Se din kundevirksomheds partnere i Virksomhedsprofilen

Screen Shot 2018-06-05 at 2.35.49 PM.png

#1 Tilføj partnere

Tilføj en partner og fyld felterne ud med beskrivelse, opstartsdato og logo.

Listen over partnertyper kan bruges som inspiration til dine kundevirksomheder.

 

DK GO.003.jpeg

#2 Virksomhedsprofilen

I Virksomhedsprofilen kan du se en oversigt over dine kunders partnere. 

Både du og din kundevirksomhed kan tilføje partnere og udfylde informationerne, som kan printes enten individuelt eller sammen med resten af Virksomhedsprofilen.

NYHED: Planlæg fremtidige møder på VækstHjulet Online

Skærmbillede 2019-03-05 kl. 10.12.04.png

I vores februar release har vi opgraderet menuen ‘Kundeaktiviteter’ på VækstHjulet Online, så du nu kan planlægge aktiviteter og invitere dine kunder.

Nu kan du planlægge kundeaktiviteter som møder, telefonopkald og workshops i menuen "Kundeaktiviteter" på VækstHjulet Online samt invitere en eller flere kunder til at deltage.

Når du inviterer en kunde til et møde, kan du bruge vores nye e-mail-skabeloner, der viser alle de praktiske detaljer. Du og din kunde kan også tilføje mødet til jeres personlige kalender.

I menuen ‘Kundeaktiviteter‘ kan du filtrere alle aktiviteter, administrere dem og generere analyser.

Du kan også udskrive alle planlagte og afholdte kundeaktiviteter til en visuel PDF-rapport, du kan bruge til rapportering.


VækstHjulet Online under menuen “Kunderelation” vil du og dine kunder kunne:

  • Planlægge kundeaktiviteter som møder, telefonopkald og workshops, og tilføje praktiske detaljer og formål med kundeaktiviteten.

  • Kopier nye møder til din Google, iCal eller Outlook-kalender.

  • Se og downloade alle tidligere, eller planlagte kundeaktiviteter på VækstHjulet Online.


3 nemme trin til at planlægge kundeaktiviteter

email+interactions.gif

#1 Planlæg en ny aktivitet
Udfyld alle relevante oplysninger om den nye kundeaktivitet. F.eks. type, dato og klokkeslæt, sted og formål.

Skærmbillede 2019-03-05 kl. 09.53.37.png

#2 Inviter en eller flere kunder
Vores e-mail-skabeloner gør det nemt at invitere din kunde til at deltage i et møde. Du og din kunde kan også kopiere mødet til jeres Google, iCal eller Outlook kalender.

Skærmbillede 2019-03-05 kl. 09.54.37.png

#3 Administrer og download aktiviteter
Du kan holde styr på alle afholdte og planlagte kundeaktiviteter på VækstHjulet Online og downloade listen som en PDF-fil, som du kan bruge til rapportering.

NYHED: Nu kan du nemt tilføje kundereferencer til virksomhedsprofilen

januar dansk 2019.001.jpeg

Som vores første release i 2019, lancerer vi nu en opdatering til virksomhedsprofilen på VækstHjulet Online, som gør det muligt at lave en oversigt over din kundes referencer.

Med Kundereferencer, kan dine kunder nemt vise hvem de arbejder sammen med. Det kan fx være smart i forhold til banken eller investorer.

I den nye menu ”Kundereferencer” i Virksomhedsprofilen kan du og dine kunder tilføje detaljerede oplysninger, om din kundes kunder.

VækstHjulet Online, vil du og kunder kunne:

  • Oprette nye kundereferencer og tilføje detaljer og deres logo

  • Downloade alle kundereferencer som en PDF-fil

  • Se alle kundereferencer på VækstHjulet Online


3 trin til at tilføje kundereferencer til Virksomhedsprofilen

unnamed (1).gif

#1 Opret en ny reference
Tilføj alle detaljer om hver af dine kundes referencer, som f.eks. navn, status, beskrivelse samt det årstal. Du kan også uploade et billede eller kundens logo.

Screen+Shot+2018-11-30+at+12.14.49+PM.png

#2 Download en PDF oversigt
Få et visuelt overblik over kundereferencerne, ved at downloade alle som en PDF fil. Så kan du og din kunde nemt dele alle referencer med andre interessenter.

Screen+Shot+2018-10-02+at+4.50.09+PM.png

#3 Administrer referencer online
Du og den kunde kan se eller redigere alle kundereferencer på VækstHjulet Online, i den nye menu “Kundereferencer”.

NYHED: Gem og del links på VækstHjulet Online

DK release.001.jpeg

Nu kan du dele links til fx YouTube-videoer, PDF-filer, hjemmesider med dine kunder på helt samme måde som du deler værktøjer på VækstHjulet Online.

Denne release gør det nemmere at tilføje og organisere information du gerne vil dele med dine kunder - og gemme det ét samlet sted.

I menuen “Egne Værktøjer” kan du - udover værktøjer, filer, dokumenter - nu gemme links som du jævnligt deler med dine kunder.

I menuen “Egne værktøjer” kan du:

  • Gemme links til fx. hjemmesider, videoer, delte dokumenter, tilmeldingsblanketter

  • Tilføje de gemte links til dine favoritter og sende dem til dine kunder


Tilføj links til dine egne værktøjer med 2 nemme skridt

DK release.003.jpeg

#1 Tilføj links til det du vil dele

Gå til menuen Egne værktøjer for at tilføje et nyt link. Navngiv linket, indsæt selve linket og tilføj evt. en thumbnail.


#2 Del links med dine kunder

Når du har tilføjet et links kan du sende det til dine kunder via email, tilføje det til dine favoritter eller værktøjspakken.



NYHED: Planlæg workshops med VækstHjulet

november dansk 1.001.jpeg

Vi er glade for endelig at kunne præsentere 20 workshopprogrammer, som du kan bruge til at planlægge, promovere og afholde dine egne workshops.

Workshopsprogrammerne på VækstHjulet Online gør det nemt at planlægge og afholde dine egne workshops. Alle materialerne kan tilpasses til lige netop dine behov.

Log ind på VækstHjulet Online og gå til menuen “Workshopprogrammer”. Vælg ét af de 20 emner og download skabelon, beskrivelse og slidedeck.  

I undermenuen ‘Workshopprogrammer’  finder du:

  • 20 nye beskrivelser workshops som du kan bruge som inspiration eller som skabelon.

  • 20 nye slidedecks med beskrivelse af workshops samt præsentationsnoter.

  • 2 helt nye Vækstark der vil hjælpe dig med at planlægge workshops.

  • Eksempler på workshops som andre VækstHjulet Certificerede Rådgivere har afholdt.

Bemærk: Indtil videre er alle materialerne på engelsk, men vi kan hurtigt oversætte dem til dansk, hvis der er nogle bestemte du skal bruge.


4 skridt til at forbedre dine egne workshops

november dansk.jpeg

#1 Beslut dig for hvad du gerne vil tilbyde din kunder

Du kan bruge de 2 nye Vækstark til at beslutte, hvad du vil tilbyde dine kunder, og hvilke fokusområder dine workshops skal dække.

november dansk 2.jpeg

#2 Planlæg hver workshop

Du kan bruge de 20 nye ark med forslag til workshops - en for hvert fokusområde - som inspiration til at planlægge dine egne workshops.

Workshopbeskrivelserne er tilgængelige som PDF-filer og som skabelon i Powerpoint.

Skærmbillede 2019-01-29 kl. 10.44.22.png

#3 Promover dine workshops

Du kan bruge workshopbeskrivelserne til at promovere dine workshops. Alle ligger tilgængelige som skabeloner i Powerpoint.

Du kan også se eksempler på, hvordan andre certificerede rådgivere fra VækstHjulet, promoverer deres workshops.

dansk november.jpeg

#4 Bliv klar til kick-off

Du kan bruge de slideshows i Powerpoint som skabelon når du skal afholde dine egne workshops.

Alle slides har noter, som er med til at gøre det endnu nemmere for dig!

NYHED: Video Tutorials


Nu kan dine kunder lettere arbejde selvstændigt med introduktionsvideoer til Vækstarkene. 

Med vores nyeste opdatering vil du fremover se et videoikon, når du sender et Vækstark til en kunde. Når man trykker på videoikonet kommer man ind på VækstHjulet Online, hvor en introduktionsvideo om værktøjet vises. Alle videoerne er på nuværende tidspunkt på engelsk.

Videoen gør det nemmere for dine kunder at lære værktøjerne at kende og sparer dig en masse tid.

Aldrig har det været lettere at arbejde selvstændigt på onlineplatformen og den samlede digitale oplevelse er forbedret markant!

Videoerne kan man kun se Væksthjulet Online og dine kunder skal derfor være oprettet i systemet for at få denne service. Der vil løbende blive lagt videoer op for alle Vækstarkene.


3 trin til at dele introduktionsvideoer med dine kunder

1# Hold øje med videoikonet

Videoerne vil automatisk blive delt, hvis der er et videoikon ved siden af værktøjet. Se videoen med et enkelt klik. 

2# Kunder kan se et videoikon i deres mail fra dig

Når dine kunder får en mail fra dig, kan de nu klikke på videoikonet, der sender dem videre til Væksthjulet Online.

Screen Shot 2018-05-17 at 12.22.37 PM.png

3# Nu kan kunderne se introduktionsvideoer på Væksthjulet Online

På siden "Rådgiverens filer" kan dine kunder se en kort introduktionsvideo, der forklarer intentionen og arbejdsprocessen med vækstarkene. Nu er dine kunder klar til at gå igang! 

NYHED: Videoer om hvert Vækstark

oktober dansk.001.jpeg

Som vores release for oktober kan du og dine kunder nu se korte video tutorials, der gennemgår de 100 Vækstark på VækstHjulet Online.

Som rådgiver kan du se video tutorials under “Min værktøjskasse” på VækstHjulet Online - kig efter video ikonet!

Hver video tutorial, viser og forklarer et Vækstark på 1-2 minutter. Her bliver der vist hvordan man arbejder med arket og hvad næste skridt er.  

Når du sender eller deler er Vækstark, vil din kunde også kunne se videoen, hvis han eller hun er inviteret  til at arbejde med dig på VækstHjulet Online. Alt hvad du skal gøre er at invitere din kunde og dele Vækstarkene. Videoerne hjælper dine kunder til at arbejde med Vækstarkene selv hvilket også giver dem en forbedret digital oplevelse, når de arbejder med dig på VækstHjulet Online.

Nedenfor kan du se den video der beskriver for Vækstarket ‘Personaleomkostninger’ (på engelsk)


3 steps til at dele videoer med dine kunder

#1 Se efter videoikonet
Log ind på VækstHjulet Online, gå til ‘Værktøjskasse’, find en eller flere Vækstark, og kig efter videoikonet.

#2  Del Vækstark med kunder
Vælg en eller flere Vækstark og send dem til din kunde. Når du deler et vækstsark, kan din kunde klikke på videoikonet i e-mailen, og se videoen på VækstHjulet Online.

#3 Dine kunder kan se de delte videoer på VækstHjulet Online.
Din klient kan altid finde video tutorials for de delte Vækstark på VækstHjulet Online.

NYHED: Vælg hvem der skal være ansvarlig for opgaver i 30-60-90 dags planen

go1.001.jpeg

Få tingene gjort ved at delegere og følge op

Vi er glade for at kunne release en længe ventet forbedring af 30-60-90-handlingsplanen, der giver virksomhedskonsulenter og deres kunder mulighed for at delegere opgaver.

Med 30-60-90-handlingsplanen på VækstHjulet Online er det nemt for dig og dit team at lave en liste over beslutninger der skal træffes, og tiltag der skal sættes i værk. Men hvem sørger for, at det bliver gjort?

Med denne release kan du:

  • delegere opgaver til teammedlemmer

  • filtrere opgaver efter hvem der har ansvaret

  • downloade en PDF-rapport

Når alle i teamet er klar over, hvem der har ansvaret for hvad, er det nemmere at koncentrere sig om at få løst sine egne opgaver.

Som virksomhedskonsulent kan du hurtigt omsætte løs snak til konkrete opgaver, der kan prioriteres og delegeres.

After jeres møde kan du downloade 30-60-90-handlingsplanen som en visuel PDF-rapport og dele den med din kunde eller kollegaer. Og før jeres næste møde kan du hurtigt finde den frem og bruge den til at følge op på, hvad I har aftalt.


go1.002.jpeg

#1 Deleger opgaver til teammedlemmer eller kollegaer

Vælg hvem der skal være ansvarlig for hver beslutning eller tiltag.

Du kan filtrere efter Fokusområde, ansvar eller prioritet.

go1.003.jpeg

#2 Få overblik over alle beslutninger og tiltag

Download en visuel PDF-rapport for at få et hurtigt overblik og alle opgaver og hvem der er ansvarlig for hvad.

Del PDF’en med din kunde efter et møde - eller som opfølgning når I mødes igen.

NYHED: Tilføj juridiske dokumenter til virksomhedsprofilen

Juridiske dokumenter.001.jpeg

En visual præsentation af virksomhedens juridiske dokumenter 

Rådgivere og deres kunder kan nu uploade virksomhedens juridiske dokumenter og anden information til Virksomhedsprofilen på VækstHjulet Online. 
 

I Virksomhedsprofilen kan du i forvejen tilføje information som fx stiftelsesdato, CVR-nummer og juridisk selskabsform. 

Men du kan også have brug for at kommunikere virksomhedens juridiske dokumentation og anden information til banken, investorer eller andre rådgivere. 

Juriske dokumenter kan være alt ligefra vedtægter og investeringsaftaler til forskellige tilladelser og certifikater. 

Denne release giver dig muligheden for at tilføje virksomhedens juridiske dokumenter og printe hele Virksomhedsprofilen som en samlet PDF-rapport. Vi er sikre på, at det vil imponere investorer og andre interessenter!

Derudover introducerer vi også en anden ny funktion, som omhandler synlighed. Denne funktion giver dig mulighed for at udvælge hvilke juridiske dokumenter, som skal indgå i den samlede Virksomhedsprofil. 

 


#1 Upload juridiske dokumenter

Du kan uploade juridiske dokumenter som fx. vedtægter, investeringsaftaler  eller tilladelser og certifikater. 

Vælg type af dokument, tilføj titel og beskrivelse og upload det. 

#2 Vælg hvilke dokumenter der skal være synlige

Du kan selv vælge hvilke dokumenter der skal med, når du printer en PDF-rapport. 

Slå synlighed til eller fra ved at klikke på ikonet. 

 

Juridisk.003.jpeg

#3 Print en visuel PDF-report

Når du har uploadet dokumenterne og valgt om de skal være synlige eller ej, kan du printe en PDF-rapport, som du kan dele med virksomhedens interessenter. 

NYHED: Tilføj dine kunders dokumenter til virksomhedsprofilen

august.001.jpeg

Denne release gør det muligt for rådgivere og kunder at uploade dokumenter til VækstHjulet Online samt at tilføje dem i virksomhedsprofilen.

Du kan, allerede nu, tilføje oplysninger i virksomhedsprofilen, som f.eks. virksomhedens registreringsnummer, stiftelsesdato og juridiske oplysninger. Nu kan du også tilføje juridiske dokumenter som kan deles med interessenter, f.eks. banker, investorer eller rådgivere.  

Juridiske dokumenter kan være alt fra vedtægter, aktionæraftaler til tilladelser, certifikater og meget andet, du kan have behov for at skulle dele.

Denne release gør det muligt for dig at uploade de juridiske dokumenter og udskrive virksomhedens samlede profil som en visuel PDF-rapport.

Du vælger naturligvis selv hvilke dokumenter der skal være synlige på den printede virksomhedsprofil.

august.002.jpeg

#1 Upload juridiske dokumenter
Du kan uploade juridiske dokumenter som vedtægter, aktionæraftaler, tilladelser og certifikater. Vælg hvilket dokument du ønsker, tilføj titel og beskrivelse og upload dokumentet.

august.003.jpeg

#2 Vælg hvilke dokumenter der skal være synlige
Du kan bestemme hvilke dokumenter der skal være synlige, når virksomhedsprofilen bliver udskrevet som en PDF-rapport. Slå synlighed til eller fra ved at klikke på ikonet.

august.004.jpeg

#3 Udskriv en PDF-rapport
Du kan nu uploade de juridiske dokumenter, vælge synlighed og udskrive hele virksomhedsprofilen som en PDF-rapport, du kan præsentere for interessenter.

NYHED: Hold styr på mentorrelationer

Screen Shot 2018-04-30 at 11.11.07 AM.png

Hvis du arbejder med eksterne mentorer kan du nu oprette mentorprofiler, og give dem adgang til dine kunder på VækstHjulet Online

Vores nyeste opdatering gør det nemt at koordinere opgaver med dine eksterne mentorer på VækstHjulet Online. 

I den nye menu, "Mit Netværk", kan du tilføje mentorer, oprette mentor-profiler og downloade alle profilerne i PDF.

Hvis du også tilkøber en Mentorlicens (120 kr. pr. måned pr. mentor), kan dine mentorer nu få adgang til VækstHjulet Online, hvor de kan arbejde med dig og deres mentees.

Med mentoradgang til VækstHjulet Online kan man: 

  • Lave 360° Screeninger

  • Opdatere og kommentere på 30-60-90-dagesplanen

  • Monitorere og tilføje ambitioner og fremskridt

  • Se og downloade kundernes virksomhedsprofiler

  • Registrere kundeaktiviteter, så du kan se tidsintervallet for deres møder.


5 nye funktioner der gør det let at koordinere med dine mentorer online

Release billeder.011.jpeg
 
 
Release billeder.012.jpeg
 
Release billeder.010.jpeg
 

1# Lav en liste over dine eksterne mentorer

Tilføj og inviter dine mentorer til VækstHjulet Online. Det gør det nemt at tildele en mentor til dine kunder, der nu kan se de samme oplysninger som dig og deres mentees. 

 

2# Lav en profil om hver af dine mentorer

Du kan nu gemme alle informationer om dine mentorer ét sted. Du kan bl.a. tilføje deres kompetencer og branchespecifikke ekspertise. 

 

3# Print og del dine mentorers profiler

Download eller send en e-mail med en relevant mentor-profil til dine kunder, så de får kendskab til den mentor, som de er blevet tilknyttet.

 

4# Køb en konto til din mentor (120 kr. pr. måned) 

Dine mentorer vil få adgang til de cloud-baserede værktøjer inklusiv 360° Screeningen, 30-60-90-dagesplanen, Scoreboardet og Virksomhedsprofilen. 

 

5# Indhent informationer om dine mentores kundeaktiviteter

Indhent nemt rapporter om de kundeaktiviter, som din mentorer har gemt/monitoreret?

NYHED: E-mail skabeloner

marts.001.jpeg

Ny funktion: E-mail skabelon
—Spar tid når du inviterer nye kunder

I denne release for marts, giver vi dig en guide til en ny e-mail skabelon. Det er den første i en række af e-mail skabeloner.

I stedet for at skrive en e-mail hver gang fra bunden af, når du inviterer en kunde til platformen, har du nu en færdigskrevet e-mail.

Det er nemt for dig at tilpasse emailen til din kunde.

Når du vil invitere en kunde, enten når du først opretter en konto eller når du vil invitere et nyt teammedlem, kan du bruge denne skabelon.

marts.002.jpeg




NYHED: Track dine kunders profit

januar dansk.001.jpeg

Nye funktioner til virksomhedsprofilen
—Få et bedre overblik med grafer

Med vores januar release kan du tilføje profit diagrammer til Virksomhedsprofilen. Dette giver dig og dine kunder en mere omfattende og komplet økonomisk oversigt over virksomheden.

Du kan nu meget lettere rapportere overskud til hele din kundeportefølje og hurtigt downloade den til en PDF fil.

Dataene indeholder alle de vigtigste rentabilitets tal, som bruttoresultat, driftsresultat og nettoresultat. Hvis du er administrator kan du også se de aggregerede data for hele din organisation eller netværk.


Nye funktioner - Track din kundes profit, kvartal for kvartal

januar dansk.002.jpeg

#1 Få øjeblikkelige oversigter over dine kunders fortjeneste
Tilføj profit under den finansielle side og få et øjeblikkeligt overblik over dine kunders vækst.

januar dansk.003.jpeg

#2 Tilføj profit oversigter til virksomhedsprofilen
Med de nye profit diagrammer kan dine kunder få en mere omfattende virksomhedsprofil, som de kan vise långivere, finansielle partnere og investorer.

januar dansk.004.jpeg

#3 Brug dine kunders fortjeneste til rapportering
Brug profit diagrammerne til rapportering, til at opnå vækst for hele din kundeportefølje eller netværk.




Tilbage i Norge for 4. gang i år

Den 27.-28 oktober er vi tilbage i Norge med det fjerde kursus i år. Denne gang bliver kurset holdt i Bergen i samarbejde med Næringshagene, et offentligt erhvervsfremme system der kan sammenlignes med Væksthusene i Danmark. 

Kurset bliver holdt på dansk af David Madié. Deltagere fra Danmark er også meget velkomne til at deltage. Læs mere og tilmeld dig her

Bergen.001.jpeg

Tak for et godt kursus i Aarhus

Den 25.-26. august holdt vi certificeringskursus i Aarhus for virksomhedskonsulenter fra væksthusene, den lokale erhvervsservice og private konsulenter. Kurset var arrangeret i samarbejde med Væksthus Midtjylland. 7 virksomhedskonsulenter blev certificeret, og 10 deltog i re-certificering. 

Muligheden for at blive re-certificeret bliver mere og mere populær i Danmark. De sidste halvandet år er 62 af vores brugere blevet re-certificeret, hvilket svarer til 1 ud af 5.