Praktikant til international IT- og kursusvirksomhed i vækst

Vil du være med til at styrke vores kunderelationer i Danmark og Norge? Vi søger en engageret og initiativrig Customer Experience praktikant, fra efteråret 2019, der kan bidrage til at løfte vores daglige kontakt med vores kunder i disse to nøglemarkeder og sikre vækst i en periode med store forandringer.

Som praktikant kommer du til at være med hele vejen – fra salgsarbejdet og afholdelse af certificeringskurser til onboarding og løbende support. Din vigtigste opgave bliver at sikre, at vores kunder får en god oplevelse hele vejen.

Vi kan tilbyde:

  • Et praktikforløb på 4-5 måneder hvor du kommer med ind i “maskinrummet” og får en masse praktisk erfaring med salg, marketing, support og administration.

  • Du bliver en del af et lille, ungt team på vores kontor på Vesterbrogade med kollegaer i bl.a. USA, Sydafrika og Norge.

  • Som en del af praktikopholdet vil du blive certificeret i VækstHjulet

  • Betalt frokostordning

  • Vi tilrettelægger praktikforløbet, så det giver størst mulig værdi for dit studium.


Dine primære opgaver vil være:

  • Udvikle vores digitale marketing og kommunikation til Danmark og Norge (hjemmesider, e-mail kampagner, marketing materialer, social media) i tæt samarbejde med vores kommunikationsansvarlige.

  • Ansvar for at projektstyre og afvikle vores certificeringskurser i Danmark og Norge (8-10 kurser årligt)

  • Ansvar for fakturering af vores danske og norske kunder og opdatering af vores kundedatabase.

  • Daglig kontakt med vores danske og norske brugere, hvor du vil hjælpe dem med at komme godt i gang med at bruge vores værktøjer og software samt yde teknisk og administrativ support via e-mail og telefon.

  • Analysere support cases, skrive standard svar og delegere til support assistenter.

  • Monitorere og forbedre kundetilfredshed og svartid i vores support system.


Vi tænker at du ...

  • Er på det sidste år af din bachelor eller er kandidatstuderende inden for erhvervsøkonomi, service management, virksomhedsadministration eller -kommunikation.

  • Har “orden i penalhuset”, arbejder selvstændigt og tager ansvar.

  • Er hurtig til at lære og sætte dig ind i nye processer og IT-systemer.

  • Er sikker i skriftlig dansk og engelsk.

  • Er service-minded og har en praktisk og løsningsrettet tilgang.

  • Muligvis allerede har erfaring med kundeservice og teknisk support.


Hvem er vi?

GrowthWheel® er et visuelt værktøj og en cloud-baseret online platform som virksomhedsrådgivere bruger til at hjælpe iværksættere og startups. Virksomheden blev stiftet i 2005 i København og vi er i dag 15 ansatte i 6 lande. Læs mere om os på www.growthwheel.com.



Send din ansøgning allerede i dag

Send din ansøgning og CV til job@growthwheel.com med emnet “Praktik” senest 30. april 2019. Vi kalder løbende ansøgere til samtale.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte teamleder Søren Weber på tlf. 70223565 eller soren@growthwheel.com.